במהלך ימי ראשון ושני השבוע (3-4.12) לחלק מתושבי העיר לא היה בבית קו טלפון ואינטרנט, זאת לאחר תקלה של בזק עליה לא קיבלו התושבים התראה מראש. אותם תושבים ניסו ליצור קשר עם נציגים בבזק ונתקלו במענה אוטומטי בלבד שדיווח על התקלה.
לפי דברי התושבים ביום ראשון המענה האוטומטי מסר כי הצפי לסיום התקלה הוא בערב של אותו היום, אך ביום שני למחרת התקלה המשיכה והמענה האוטומטי המשיך לדווח עליה רק ללא צפי לסיום. הבוקר (ג') לאחר יומיים קשים טופלה התקלה אך אותם התושבים זועמים ואומרים כי לא ייתכן מצב בו אין מענה בחברה שמספקת שירות שנחשב לבסיסי.
"בלי שום התרעה מראש פשוט נעלם קו האינטרנט והטלפון" אמרה הבוקר, איילת תנא, המתגוררת ברחוב ברנר, "אי אפשר גם היה לדבר איתם. זה רק להתקשר לקו שלהם ולקבל את המענה הקולי שאמר שזו תקלה אזורית. ביום ראשון המענה אמר שהתקלה תיפתר עד שבע בערב. לאחר שהיא לא נפתרה התקשרתי שוב וכבר לא אמרו צפי לתיקון. ביום שני בערב הצלחתי לדבר עם נציג שאמר לי שהוא עשה בירור ושמדובר בתקלה שפגעה בכ-200 בתי אב באזור ושהתקלה היא משהו בכרטיסים האלקטרונים בארונות החשמליים של החברה וכי התיקון לוקח הרבה זמן. עוד לא התחיל החורף וכבר אנחנו בענייני תקלות מהסוג הזה. אני עוד מילא אבל מה עם אנשים מבוגרים? להם אין את הקטע של הפלאפונים הם רגילים לקו הבזק שלהם. בנוסף יש אנשים שעובדים מהבית וממש תלויים בקו הזה. תקלה כזו ארוכה היא לא הגיונית וגם לא חוסר המענה".
מחברת בזק נמסר בתגובה: "אנו מתנצלים על הזמן שארך הטיפול בתקלה. מדובר בהפסקת חשמל שגרמה לקצר בארון של בזק".
תגובות