קבוצה של תושבי העיר הפועלים למניעת הקמת נתיב התחבורה הציבורי (נת"צ) לאורך רחוב אחוזה מארגנת הפגנה מול העירייה ביום שלישי הבא, ה-20 ליוני לפני כחודש התאגדו חמישה מתושבי העיר, עמר אבניאלי, סו כהן, אלברט יעקובי, חן כהן וליאורה כהן והקימו ועד פעולה במטרה לבטל את הקמת הנת"צ ולגרום למה שהם טוענים שמירה על צביונה של רעננה. לפני כשבועיים פתחו חברי הקבוצה עצומה למניעת הפרויקט שצברה עד כה 744 חתימות וכעת הם החליטו לצאת ולהפגין. "אנחנו למעשה המשכנו לשלב הבא וקבענו הפגנה", אומרת ליאורה כהן, "אנחנו עושים את כל המאמצים להגיע לשם עם כמה שיותר תושבים ובעלי עסקים. ההפגנה תתקיים בשעה 18:00 מול בית העירייה. אנחנו יודעים שיש תושבים רבים ובעלי עסקים שמתכננים להגיע. ביום שישי האחרון חילקנו פלאיירים ברחוב לבעלי עסקים ותושבים ונמשיך לחלק עוד במהלך השבוע הקרוב. בנוסף פרסמנו על קיום ההפגנה בכל קבוצות הפייסבוק שקשורות לרעננה. אנחנו מקווים שההפגנה תעזור ומצפים שהעירייה תבטל את ההתחייבות לפרויקט הנת"צ".
ליאב
קבוצה של לבנים פריווילגים שלא שמים קצוץ על הסביבה שלהם ומעדיפים לתקוע את כל מדינת ישראל בפקק.
יהיה פה נתצ על אפכם וחמתכם, לא ניתן שיושיטו יד לטייקונים.
רועי
מי שלא רוצה נתצ מוזמן לעבור לגור בכפר. אנחנו במאה ה-21, העיר פקוקה, אי אפשר להרחיב את אחוזה. הרחוב חייב נתצ בהקדם.
יוני
אוי ואבוי לרעננה אם לא יהיה נתצ. ציוויון העיר הוא עירוני. תפסיקו לבלבל את המוח. לא לכולם יש כסף לרכב פרטי ואין סיבה שאוטובוס יעמוד בפקק רק כי אתם מחזיקים 2 רכבים בבית.
ביבי
אם אתם רוצים לנסוע בנוחות אתם הראשונים שצריכים לדרוש נת"צ, ככה יותר ויותר אנשים יוותרו על המכונית ולבעלי המכונית יהיה יותר מרחב לנוע בו. נת"צ זה הפיתרון הטוב ביותר עבור כולם
ליאת
ממש עצוב לדעת שכך אנשים לא חושבים לרגע מעבר לפופיק של עצמם. מה לגבי הילדים שלכם? גם הם רוצים להיות כבולים כמוכם לרכב פרטי? ומי שאין לו כסף לרכב פרטי? שיעבור מרעננה?
ann
עיריית רעננה, אל תקשיבו לתושבים שמתנגדים למתן העדפה לתחבורה ציבורית. זאת טעות חמורה שתיתקע אותנו בפקקים לעוד שנים רבות!
כן, שינויים זה דבר מפחיד. קידמה זה דבר מפחיד. אבל עתיד שמתבסס על הרכב הפרטי במדינה כל כך צפופה מפחיד הרבה יותר.
שיר
טעות חמורה לבטל את הנתצ. הגיע הזמן להתקדם לערים שבהם יותר תחבורה ציבורית ופחות פרטית. זה יפתור את בעיית הפקקים והזיהום שמאפיינים ערים רבות.
זאת גם התחשבות במי שאין לו יכולת לקנות רכב וצעירים.
רק תחבורה ציבורית היא הפתרון
אולי עכשיו הכביש עוד יכול להכיל את כמות המכוניות אבל מה יהיה עוד 5 שנים? ו 10 שנים? ו 20 שנה?
תחשבו על הזמן הרב שסתם יתבזבז לכם מהחיים
עמית
הגיע הזמן לנת"צים. לא הגיוני שאנשים יחכו התחנות ל-29 ול-39, ו אח"כ ייתקעו בפקקים.
תושב רעננה בדם
הנת"צ הזה מסוכן לציבור, גם המתנגדים לו קוראים לעירייה לשפר את התחבורה הציבורית ברעננה ולא להפוך את רעננה לנתיב המהיר של השרון לתל אביב על חשבון תושבי רעננה.
רכב חברה
הכותרת צריכה להיות:" חמישה אנשים במאבק לעוד נתיב לליסינג שלהם בזמן שמעוטי יכולת\נוער\קשישים מזדחלים אחריהם באוטובוס".
אריאל
אני קורא לזאביק ביילסקי לא להיכנע ללחץ הציבורי ולעשות את הדבר הנכון. צריך נתצים עכשיו!
אריאל
זאביק ביילסקי, אתה עושה את הדבר הנכון. צריך נתצים עכשיו!
עומר
גם העירייה כבר הבינה שהנת"צ במתכונתו הנוכחית הוא סכנה לציבור והחזירה חלקים ניכרים ממנו חזרה לשולחן המתכנן.