שני דימנט
"שיעור אותו הייתי מכניסה למערכת החינוך בעיר הנו שיעור במנהיגות. אני חושבת שראוי ללמד את ילדנו מהי אחריות, יצירתיות,חשיבה, קבלת החלטות ועבודה צוות. ללמוד על מנהיגים שונים בארץ ובעולם. מהם תכונות המנהיג, לאילו מנהיגים אני מתחבר ולמה? מנהיגים שהשפיעו על עולמנו, כיצד עשו זאת, מה מאפיין אותם. להעביר מורשת, חידונים שונים, להגדיר את המושג "מנהיג". אני מאמינה כי למידה זו תקנה ערכים לילדנו ושימוש בלקסיקון עשיר. שיעורים מסוג זה הייתי מיישמת באמצעות הפעלות וביקורים באתרים הרלוונטיים. ישנם היום מקצועות שבהחלט הייתי בוחרת לבטל לטובת שיעור במנהיגות , הרחבת מקצועות האומנויות לטעמי מחייבת. בעיני מדובר ביצירת חזון לדור הצעיר".
(שני דימנט, תושבת רעננה ופעילה במועצת הנשים של העיר)
קארי פכטר
"הלימודים היום הם מסורתיים וכבר שנים שלא עשו שינוי במערכת הלימודים. הקידמה הביאה לשינוי בדרישה לשינויים, בעבר לא היה מכשיר נייד אפלקיציות וכו'. אני מציעה להוסיף תחומי העשרה בנושאים רלבנטיים במיוחד לתקופה בה אנו חיים, תחומים אלו בוודאי יסייעו לתלמידים בהמשך חייהם. אני מציעה תוספת של אומניות לחימה, איכות הסביבה, פיתוח אפליקציות, בישול, בימוי וצילום, עשה זאת בעצמך, משחק. כל אחד מהתחומים הללו יאפשר לבני הנוער להחליט לאיזה כיוון הם רוצה ללכת כי הא ייחשף לנושאים הללו כבר בלימודים".
(קארי פכטר, תושבת רעננה, היא פעילה חברתית)
ירדן
מה יכולה אישה בת 73 לעשות על פגיעה , רכושה התראה יוםיומית ליד בית גם ,בעלות ובימים מעקבים מתי שאני חוזרת עם הרכב. הרכב, מותרד בסריטות.בהתעללות ברכס כל יום יש את הסיוט הזה