סדרת הכתבות "לא זזים" של עמליה דואק, שמשודרת בערוץ 12, החזירה אמש (רביעי) את נושא הנת"צ באחוזה לכותרות. נזכיר כי הנת"צ באחוזה הוא רק חלק קטן מתכנית "מהיר לעיר", שנועדה לפרוש רשת שתחבר 17 רשויות מקומיות בנתיבי תחבורה ציבוריים. ברוידא מתנגד למתכונת הנת"צ הנוכחית באחוזה, ובכתבה נטען כלפיו שהוא "שם ברקס" לתכנית. "אני לא בא ותוקע שום דבר", אמר ברוידא בראיון לעמליה דואק, "אני מסתכל קדימה, מה יהיה בעוד עשר שנים, מה יהיה בעוד בשנתיים. אני מסתכל על התושבים שלי".
הצביעו במשאל צומת השרון:
ברוידא לא הביע התנגדות לנתיב תחבורה ציבורי ברעננה, אך הוא הביע התנגדות למתכונת הנוכחית בה הנת"צ מוצג, ולביטול 19 פניות מרחוב אחוזה שדורשת המתכונת הנוכחית. ברוידא אף הציע בעבר מתכונת חדשה, בה תתבצע רק צביעה של נתיב שישמש כנת"צ, ולא סלילה מחדש.
את עמדותיו המלאות של ברוידא בנושא ניתן לקרוא כאן
גם ראש העירייה לשעבר, ח"כ איתן גינזבורג שתמך בתכנית, התראיין לכתבה. "רעננה היא לא בועה בתוך המטרופולין. היא חלק מתוך מערך כבישים ודרכים שלם, שצריך לאפשר לאזרחים לנוע מהר ממקום למקום. כל אנשי המקצוע, אגף ההנדסה, יועצי התחבורה, כולם תומכים בדבר הזה".
"בלי הפרויקט הזה, הציבור לא יאמין בתחבורה הציבורית ולא יהיה מוכן לוותר על הרכב הפרטי שלו", הוסיף בראיון איתמר בן מאיר, מנכ"ל חברת נתיבי איילון, החברה המבצעת של הפרויקט, "כל הרעיון של תחבורה ציבורית שיש רשת אחת שמקשרת. אם אחד תוקע את זה, אז כל הרצף לא אפקטיבי".
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
אתם לא יודעים שיושבים על האתר כדי להטות את התשובות?
האזרח א
בעייתי להתייחס לשאלה מבלי להכיר את החלופות וההשלכות באופן יסודי.. לדעתי אין כאן תשובה של כן/לא… מבלי להתייחס ליתרונות והחסרונות של כל חלופה.
רענני ותיק
רחוב אחוזה פקוק גם ככה, ללא חנייה. להחסיר ממנו נתיב ידיר אותנו ממנו, מהלך שכזה יהיה מכת מוות לעסקים שם!
תושב
הרוב בעד
דר שורץ
נגד