ציון ודליה בן שמשון ז"ל, באדיבות המשפחה
ציון ודליה בן שמשון ז"ל, באדיבות המשפחה

השאלת כלי עבודה: המשפחה שבחרה בדרך הנצחה ייחודית

ציון בן שמשון ז"ל נפטר בשנתו, אשתו דליה נפטרה חודשיים אחריו משברון לב. המשפחה החליטה לעשות פרויקט הנצחה יוצא דופן, השאלת כלי העבודה הרבים של ציון

פורסם בתאריך: 27.8.24 08:26

פרויקט הנצחה יוצא דופן: בני משפחתם של ציון ודליה בן שמשון ז"ל, החליטו להנציח את זכרם באמצעות פרויקט השאלת כלי עבודתו של ציון, שעבד כקבלן שיפוצים וצבע, לכל מי שיחפוץ בכך וללא תמורה.

המשפחה, המתגוררת בהרצליה, חוותה טראומה קשה, כאשר ציון ודליה, שניהם בני 76 משכונת נווה עמל, נפטרו בהפרש של חודשיים. ציון נפטר בשנתו בחודש מרץ האחרון, אשתו דליה נפטרה מדום לב כעבור חודשיים. השניים הותירו אחריהם ארבעה ילדים ועשרה נכדים.

חלק מקטלוג הכלים בפרויקט

חלק מקטלוג הכלים בפרויקט

ציון ז"ל היה קבלן שיפוצים וצבע שעבד עד יומו האחרון וברשותו היה ציוד רב של כלי עבודה לבית ולגינה. בני המשפחה החליטו להנציח את השניים בפרויקט השאלת מגוון רב של כלי עבודתו של ציון.

גיל כהן, חתנם של ציון ודליה, מספר כיצד מתמודדת המשפחה עם האובדן הקשה על מותם: "זה היה קשה מאוד ועדיין קשה מאוד כי המוות שלהם הגיע בהפתעה גמורה. שניהם היו בריאים עד יומם האחרון. ציון היה שוחה שלוש פעמים בשבוע ועושה הליכות ופתאום נפטר שנתו. בדיעבד, אנחנו יודעים שדליה נפטרה מדום לב שנבע מתסמונת הלב השבור בעקבות העצב והחרדות שעברה לאחר מותו של ציון. זאת מכה שעדיין לא התאוששנו ממנה. אובדן קשה מאוד עבורנו".

גיל מספר כיצד נולד פרויקט ההשאלה יוצא הדופן: "ציון היה קבלן שיפוצים וצבע שעבד עד יומו האחרון בשיפוצים, צבע, אינסטלציה, חשמל, בניה, ריצוף. פשוט הכל. היה לו כמובן את כל הציוד האפשרי. לאחר מותו חשבנו מה נעשה עם כל הציוד שלו. מישהו הציע לנו למכור אבל אמרתי מה זה ייתן לנו. ואז עלה לי רעיון להקים אצלי בחצר הבית מחסן ולהעביר הכל אליי וכל מי שרוצה כלי עבודה יגיע ויוכל לשאול אותו ללא תמורה ולכמה זמן שירצה ואז יחזיר כדי שישמש אחרים. מדובר על כל מגוון כלי העבודה לבית ולגינה, החל מפטיש ועד קונגו. זה התחיל לרוץ לפני חודש על ידי פרסום בפייסבוק ועד כה אני מעריך ש- 20 עד 30 אנשים כבר השתמשו בכלים, כאשר כל אחד לוקח ומחזיר לפי צרכיו. מיום אחד עד שבוע ואפילו יותר. מה שבן אדם רוצה הוא יקבל".

 

גיל מספר על חשיבות הפרויקט כהנצחה של בני הזוג שנפטרו: "זאת תרומה לקהילה שחשובה לנו מאוד וכמובן למען הנצחתם של ציון ודליה. קיבלנו המון תגובות שזאת הנצחה מבורכת ועזרנו להרבה אנשים. יש כאלו שלקחו כבר כמה פעמים. יכולנו להרוויח הרבה כסף ממכירת הציוד והכלים, אבל זה לא מעניין אותנו. מה שעניין אותנו זאת הנצחה ועזרה לקהילה. אני בטוח שציון ודליה היו מאוד שמחים לדעת שזה מה שאנחנו עושים עם מגוון הכלים של ציון".

גיל, ספר לנו איך בפועל משאילים את כלי העבודה.

"כל מה שצריך לעשות הוא לשלוח לי הודעת וואצאפ למספר 050-5444229, לכתוב את שמכם, באיזה כלים מעוניינים, מאיזה תאריך ועד לאיזה תאריך, אני אחזור אליכם ונתאם. נשמח מאוד שמאגר זה יהיה לעזר לכל מי שצריך ונודה לשיתופים בכדי שנסייע לעוד אנשים".

קישור לקטלוג כלי העבודה בפרויקט ההשאלה המיוחד:

https://drive.google.com/drive/folders/1uexs83f1NLkfvv-d87E1nViVA2C4OZZ3

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר