קולקציה של הצורפים, צילום צחי קיבנשטיין, יחצ הצורפים
קולקציה של הצורפים, צילום צחי קיבנשטיין, יחצ הצורפים

הנחות, מבצעים והפתעות: סניף הצורפים בקניון רננים מציין יום הולדת ואתם מרוויחים

הקולקציות החדשות של הרשת מציגות מנעד רחב של פריטים ממגוון מתכות איכותיות בציפוי כסף, ופריטים מחומרים איכותיים אחרים כגון פורצלן, קריסטל, עץ ועוד. במשך יומיים יוכלו הלקוחות ליהנות ממבצעים, הנחות ומתנות

פורסם בתאריך: 21.8.24 12:59

סניף הצורפים בקניון רננים מציין יום ההולדת ולקוחות הסניף נהנים ממבצעים מדהימים. רשת הצורפים, הפועלת כבר למעלה מ-70 שנה ומביאה ללקוחותיה את המיטב בתחום כלי הכסף, יודאיקה, כלי האירוח ופריטי עריכת השולחן, מציינת את יום ההולדת של אחד הסניפים המובילים של הרשת, שנמצא בקניון רננים, בין התאריכים 27 ל-28 לאוגוסט.

צוות הסניף מזמין אתכם לגלות עולם שלם של עיצוב ואמנות, המשלבים בין מסורת לקדמה וליהנות מהנחות של 30%* על מגוון פריטים וקולקציות, ובנוסף לקבל מתנה על כל רכישה ב-300 שקלים ומעלה.

קולקציה של הצורפים, צילום צחי קיבנשטיין, יחצ הצורפים

קולקציה של הצורפים, צילום צחי קיבנשטיין, יחצ הצורפים

ברשת הצורפים מציעים מגוון רחב של פריטים, בהם סטים לקידוש, פמוטים מכסף טהור, כלי הגשה יוקרתיים, ומבחר פריטי עיצוב שולחן, המתאימים לכל בית ואירוע.

הקולקציות החדשות של הרשת מציגות מנעד רחב של פריטים ממגוון מתכות איכותיות בציפוי כסף, ופריטים מחומרים איכותיים אחרים כגון: פורצלן, קריסטל, עץ ועוד והכל במנעד רחב של מחירים בכדי להתאים לכל כיס. כל מתנה מבית הצורפים תתקבל בברכה על ידי המקבל אותה.

כעת, לקראת ראש השנה וחגי תשרי, זו הזדמנות מושלמת לרכוש מתנה בעלת ערך רגשי שתלווה את מקבליה במשך שנים רבות. הרשת מציעה מחירים נוחים החל מ-300 ש"ח – מתנה מושלמת לכל כיס.

ניתן להשיג את הקולקציות החדשות באתר החברה או בכל סניפי הרשת. נשמח לראותכם בסניף הצורפים בקניון רננים, קומה ראשונה מול זארה. לכל שאלה או בירור ניתן לפנות לסניף באופן ישיר בווטסאפ: 0533459003.

* המבצע בתוקף בין התאריכים 27 ל 28 לאוגוסט, לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים. 

סניף רשת הצורפים, קניון רננים.

לשליחת הודעת וואטסאפ לסניף לחצו כאן.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר