סמ"ר יאיר אביטן ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל
סמ"ר יאיר אביטן ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

הלב כואב: סמ"ר יאיר אביטן מרעננה נפל בקרב בצפון רצועת עזה

סמ"ר יאיר אביטן נפל בצפון הרצועה והובא הלילה למנוחות ברעננה. ראש העירייה, חיים ברוידא: "מלח הארץ, שחרף את נפשו בהגנה על ביטחון המדינה". בקרבות נפל גם רס"ל (במיל') יקיר שמואל טייטלבוים ז"ל

פורסם בתאריך: 30.6.24 00:29

הלב כואב: דובר צה"ל התיר אמש, מוצאי שבת, לפרסום כי שני חיילי צה"ל נפלו בקרבות בצפון רצועת עזה: סמ"ר יאיר אביטן מרעננה, ורס"ל (במיל') יקיר שמואל טייטלבוים ז"ל ממעלה אדומים. שניהם נפלו בשכונת שוג'אעיה.

סמ"ר אביטן ז"ל הובא אתמול למנוחות בבית העלמין הצבאי ברחוב קלוזנר ברעננה. מסע ההלוויה יצא מבית המשפחה, ברחוב השרון 20, דרך רחוב אוסטרובסקי וימינה לבית העלמין הצבאי ברחוב קלוזנר, פינת פרדס משותף. אביו, מימון אביטן, כתב אתמול: "אסון כבד פקד את משפחתנו. יאיר האהוב שלנו, נפל בקרב אתמול בסאג׳עיה, ומת מות גיבורים. הלב שלנו מרוסק".

מעיריית רעננה נמסר אתמול: "בצער רב ובכאב גדול אנו מודיעים על נפילתו בקרב ברצועת עזה, של סמל ראשון יאיר אביטן, בן 20, לוחם בגדוד 890 של הצנחנים. סמ"ר יאיר אביטן ז"ל, בן העיר רעננה, גדל והתחנך בעיר, והינו בוגר בתי הספר אריאל, מיתרים והתיכון המדעי טכנולוגי אמי"ת כפר בתיה בעיר. הותיר אחריו במותו הורים, עינת ומימון, ושלושה אחים צעירים ממנו.

ראש העירייה, חיים ברוידא, מסר: "הלב נשבר עם היוודע דבר נפילתו בקרב של סמ"ר יאיר אביטן ז"ל, בן העיר, מלח הארץ, שחרף את נפשו בהגנה על ביטחון המדינה. קהילת רעננה כואבת את כאבה של משפחת אביטן, מחבקת אותה ועוטפת אותה בשעתה הקשה. יהי זכרו של סמ"ר יאיר אביטן ברוך".

סמר" יאיר אביטן ז"ל נפל בקרב ביום שישי 28 ביוני. הוא היה לוחם בגדוד 890, חטיבת הצנחנים. בן 20 היה בנופלו. המשפחה תשב שבעה ברחוב השרון 20, רעננה. שעות ביקור: 9:00-13:00 ו-16:00-20:00.

רס"ל (במיל') יקיר שמואל טייטלבוים, ממעלה אדומים, לוחם בגדוד 77, עוצבת 'סער מגולן' (7), נפל בקרב בצפון רצועת עזה, ביום שישי 28 ביוני 2024, בן 21 היה בנופלו. הלוויתו תיערך היום, יום ראשון30 ביוני 2024, בשעה 12:30, בבית העלמין הצבאי הר הרצל. המשפחה תשב שבעה ברחוב מצפה נבו 67/3, מעלה אדומים. שעות ניחום: 9:00-13:00 ו-16:00-22:30.

יהי זכרם ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצערן של המשפחות.

בנוסף, לוחם מגדוד 13, חטיבת גולני וקצין לוחם מגדוד רותם, חטיבת גבעתי נפצעו באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר