חילופי מפקד תחנת משטרת כפ"ס, מימין ממ"ז מרכז, ניצב אבי ביטון, סנ"צ יורם כהן, נצ"מ שרון מנור, צילום דוברות המשטרה
חילופי מפקד תחנת משטרת כפ"ס, מימין ממ"ז מרכז, ניצב אבי ביטון, סנ"צ יורם כהן, נצ"מ שרון מנור, צילום דוברות המשטרה

"קו התפר הוא אתגר משמעותי מאוד": מפקד חדש לתחנת משטרת כפר סבא

סנ"צ יורם כהן מחליף בתפקיד את נצ"מ שרון מנור. כהן מגיע לכאן תחנת משטרת טירה, שם מחליף אותו סנ"צ גלעד עוזר

פורסם בתאריך: 7.7.24 07:50

מפקד חדש: המשטרה ערכה השבוע טקס החלפת מפקד תחנת משטרת כפר סבא. בטקס נכחו מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון, סגן מפקד מחוז מרכז – תת ניצב דוד פילו, מפקד מרחב שרון שרון – תנ"צ נתי גור, סגל פיקוד המחוז והמרחב, ראשי עיריות ועוד.

המפקד הנכנס, סנ"צ יורם כהן, הוא בן 44, נשוי ואב לתאומים בני 17.5, מתגורר בכפר סבא ומשרת במשטרה מזה כ-24 שנים. בתפקידו האחרון היה מפקד תחנת טירה. כהן מחליף את ניצב משנה שרון מנור.

מפקד מרחב שרון, תנ"צ נתי גור, אמר בטקס: "תחנת כפר סבא היא אחת התחנות המאתגרות והמורכבות, בגזרתה נמצאות הערים כפר סבא, רעננה, הוד השרון וכן מספר יישובים קטנים. היא נמצאת בסמיכות לקו התפר, אתגר שהיה תמיד מאוד משמעותי ועל אחת כמה וכמה מיום 7.10. לצד איום מרכזי זה נדרשת התחנה לשירותי משטרה קלאסית. באתגרים הרבים שעומדים בתחנת כפר סבא עלינו להמשיך ולהעמיק את שיתופי הפעולה על מנת שנבטיח מענה מיטבי לתושבים. התחנה בפיקודו של המפקד היוצא, נצ"מ שרון מנור, הביאה הישגים רבים וטובים. יצרתם אתה ואנשיך שגרה חזקה, ניהלתם מלחמה בפשיעה לצד שגרה מאוד עמוסה". למפקד הנכנס אמר מפקד המרחב:

מפקד המרחב ברך את מפקד התחנה הנכנס סנ"צ יורם כהן ואמר לו: "אתה בעצם חוזר הביתה, אין לי ספק שנבחרת לתפקיד בזכות כישוריך הרבים ובזכות המקצועיות והענווה וחכמת החיים שצברת".

מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, אמר: "התחנה חולשת על מספר רשויות מוניציפליות ואחראית לביטחונם של כ-300 אלף תושבים. המאבק על איכות החיים של התושבים ועל ביטחונם מהווה מטרת על של התחנה. הפשיעה החמורה שמנסה בתקופה האחרונה להרים ראש זוכה לטיפול בלתי מתפשר של התחנה, של המרחב ושל המחוז". למפקד התחנה היוצא, נצ"מ שרון מנור אמר הממ"ז: "פיקדת על התחנה המורכבת והמאתגרת הזאת כמעט 4 שנים. בתקופה זו הראית מהי המשמעות האמיתית של מימוש אחריות". למפקד התחנה הנכנס, סנ"צ יורם כהן אמר ביטון: "אני מכיר אותך שנים רבות מתפקידיך הקודמים ואת היכולות המקצועיות והמנהיגותיות שבך. אני סומך עליך שתשכיל לנווט את התחנה החשובה הזאת ותוביל אותה לעבר הישגים נוספים".

לצד זאת נערך השבוע גם טקס חילופי מפקדי תחנת משטרת טירה. תחנת המשטרה בטירה הינה תחנה חדשה יחסית אשר הוקמה כחלק מהתוכנית להגברת הנוכחות המשטרתית בתוך היישובים הערביים, במטרה לחזק את הביטחון האישי של האוכלוסייה ולהיאבק בפשיעה. המפקד הנכנס הוא סנ"צ גלעד עוזר, בן 45 נשוי ואב לשלושה ילדים. הוא מתגורר בבאר יעקב ומשרת במשטרת ישראל מזה כ- 23 שנים. בתפקידיו הקודמים שירת ביחידת להב 433 בתפקידים בתחום המודיעין, בילוש והמבצעים. הוא מחליף את סנ"צ יורם כהן,  שעבר כאמור לפקד על תחנת משטרת כפר סבא.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר