רס"ל במילואים אביתר עטואר ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל
רס"ל במילואים אביתר עטואר ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

חדשות כואבות: רס"ל במיל' אביתר עטואר, בנו של בכיר בהפועל רעננה, נפל בקרב ברצועת עזה

עטואר ז"ל, לוחם בחטיבת ירושלים, נפל בקרב במרכז רצועת עזה. בקרב זה נפצעו שבעה לוחמים. אביתר ז"ל הוא בנו של אלי, ע. המנהל המקצועי במחלקת הנוער של הפועל רעננה

פורסם בתאריך: 23.8.24 20:00

כאב גדול ואבל כבד: דובר צה"ל הודיע הערב כי רס״ל (מיל׳) אביתר עטואר ז"ל, מראש העין, נפל בקרב במרכז רצועת עזה. עטואר ז"ל היה לוחם בגדס"ר 6310, חטיבת 'ירושלים' (16), בן 24 היה בנופלו.

עטואר ז"ל הוא בנו של אלי עטואר, עוזר המנהל המקצועי במחלקת הנוער בהפועל רעננה. מהפועל רעננה נמסר: "מחלקת הנוער של הפועל רעננה אבלה, כואבת והמומה עם היוודע דבר נפילתו בקרב בעזה של אביתר עטואר, בנו של ע.המנהל המקצועי שלנו, אלי עטואר.
נעתקו המילים מפינו, זה אסון לא יתואר".

האב אלי, כתב אתמול: "בני בכורי אהוב ליבי, כואב וגאה בך לנצח". קרוב משפחה, עידו רצון, כתב: "העצב, אין לו סוף. אביתר, הבן של אלי בן דודי היקר. אי אפשר לנשום".

זהו החלל השני מראש העין בתוך פחות משבוע. לפני מספר ימים נמסר על נפילתו בקרב של רס"ן במילואים יותם פלד ז"ל.

באירוע בו נפל רס"ל עטואר ז"ל, נפצעו באורח קשה ארבעה לוחמים מגדס"ר 6310, חטיבת ׳ירושלים׳ (16), ושלושה לוחמים נוספים נפצעו באורח בינוני. הלוחמים שנפצעו, פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו.

מעיריית ראש העין נמסר: "ראש העין ויד לבנים אבלים על נפילתו של תושב העיר רס"ל אביתר עטואר, לוחם בגדס"ר 6310 של חטיבת ירושלים שנפל בקרב במרכז רצועת עזה. פרטים אודות מועד הלוויה וניחום האבלים יפורסמו בהמשך. יהי זכרו ברוך".

ראש עיריית ראש העין, רז שגיא, מסר: "עוד לא יבשה הדיו ושוב בשורה מרה ומטלטלת, הבטן מתהפכת למשמע ההודעה.
הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל מראש העין, רס״ל (מיל׳) אביתר עטואר הי"ד בן 24, לוחם בגדס״ר 6310, חטיבת ׳ירושלים׳ (16), נפל בקרב במרכז רצועת עזה. יהי זכרו ברוך".

 

 

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר