מימין למעלה כרמל גת ז"ל, עדן ירושלמי ז"ל, אלמוג סרוסי ז"ל, למטה - אלכס לובנוב ז"ל, הרש גולדברג פולין ז"ל, אורי דנינו ז"ל, באדיבות מטה המשפחות
מימין למעלה כרמל גת ז"ל, עדן ירושלמי ז"ל, אלמוג סרוסי ז"ל, למטה - אלכס לובנוב ז"ל, הרש גולדברג פולין ז"ל, אורי דנינו ז"ל, באדיבות מטה המשפחות

המחיר הכבד של ההפקרה: חולצו גופות שישה חטופים שנרצחו בשבי, בהם אלמוג סרוסי מרעננה

המחיר הכואב של ההפקרה: צה"ל חילץ גופות של שישה חטופים, כולם נרצחו באחרונה בשבי, את כולם ניתן היה להחזיר בעסקה. מטה המשפחות: "אלמלא הטרפודים, התירוצים והספינים, החטופים שהבוקר נודע על מותם כנראה היו בחיים"

פורסם בתאריך: 1.9.24 07:57

אלמוג סרוסי ז"ל 

הרש גולדברג ז"ל

כרמל גת ז"ל 

עדן ירושלמי ז"ל 

אלכס לובנוב ז״ל

אורי דנינו ז"ל 

המחיר הגדול והכואב של ההפקרה על ידי הממשלה: צה"ל חילץ הלילה ממנהרה ברפיח גופות של שישה חטופים, כולם נחטפו בחיים ונרצחו באחרונה בשבי, את כולם ניתן היה להציל בעסקה אותה לא מקדם ראש הממשלה בנימין נתניהו ומתנגדים לה שני שרים ששותפים למחדל, איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ'.

ממטה המשפחות נמסר: "מטה משפחות החטופים מרכין ראש על הירצחם בשבי של אורי דנינו, אלכס לובנוב, אלמוג סרוסי, הירש גולדברג פולין, כרמל גת ועדן ירושלמי ז"ל"

"בצער רב אנו שוב מודיעים על הירצחם של 6 חטופים וחטופות. 6 אנשים ונשים שנחטפו בחיים ושרדו את התופת בשבי ונרצחו בדם קר.
במשך 11 חודשים ממשלת ישראל בראשותו של נתניהו כשלה מלעשות את מה שמצופה מממשלה לעשות- להשיב את בניה ובנותיה הביתה.
עסקה להשבת החטופים מונחת על השולחן כבר למעלה מחודשיים. אלמלא הטרפודים, התירוצים והספינים, החטופים שהבוקר נודע לנו על מותם כנראה היו בחיים. נתניהו: די עם התירוצים. די עם הספינים. די להפקרה! הגיע הזמן להשיב את החטופים והחטופות שלנו הביתה – החיים לשיקום והחללים והנרצחים לקבורה בארצם".

אלו הנרצחים שגופותיהם חולצו הלילה: 

אורי דנינו, בן 25 מירושלים. בן לעינב ואלחנן, אח בכור במשפחה של חמישה ילדים, ובן זוגה של ליאל. תכנן להתחיל את לימודיו האקדמיים בהנדסת חשמל. ב- 7.10 נחטף מפסטיבל הנובה, מהמכונית שבה נהג כאשר חזר לסייע לאחרים לברוח ולהינצל. אורי היה ידוע כשאפתן, אוהב הבריות ואהוב על כולם. אוהב טבע ובעל ידי זהב.

אלכס לובנוב, בן 32 מאשקלון. בן לאוקסנה וגרגורי. מתגורר באשקלון. נשוי למיכל, להם ילד בן שנתיים ותינוק בן 5 חודשים שנולד בעודו בשבי. ב7.10 אלכס נחטף ממסיבת הנובה, שם עבד כמנהל הברים. מעדויות עולה כי אלכס חילץ אנשים ורץ עם עוד מספר אנשים ביער בארי.

אלמוג סרוסי, בן 27 מרעננה. בנם של יגאל ונירה ואחיה של עמית. בחור מלא חיים ואור שאהב לטייל בכל הארץ עם הג'יפ הלבן שלו והגיטרה. אלמוג נחטף מהמסיבה בנובה שבה היה עם שחר חברתו. שחר נרצחה. אלמוג נשאר איתה וניסה לסייע לה כשנפצעה, ונחטף.

הרש גולדברג-פולין, בן 23. בנם של ג'ון פולין ורייצ'ל גולדברג, ואח בכור לשתי אחיות. נולד בארצות הברית ועלה לארץ עם משפחתו בגיל 7.הירש היה אוהד מושבע של קבוצת הפועל ירושלים בכדורסל.

כרמל גת, בת 40 מתל אביב. בתם של אשל וכנרת, אשר נרצחה במתקפת החמאס ב-7.10, ואחותם של אור ואלון. כרמל היא מרפאה בעיסוק, מלאת חמלה ואהבה ותמיד מוצאת את הדרך לתמוך ולעזור לזולת. כרמל אהבה לטייל לבדה ולפגוש אנשים חדשים, הופעות חיות של מוזיקת רוק ואהבה בעיקר את להקת רדיוהד. חטופים ששהו עם כרמל בשבי סיפרו שהייתה מלאך שומר עבורם, וכדרך לשרוד בשבי היא העבירה להם תרגולי מדיטציה ויוגה.

עדן ירושלמי, בת 24 מתל אביב, בתם של שירית ומאור ואחותן של מאי ושני. בחורה עם שמחת חיים, מוקפת חברים ובעלת תחביבים רבים. אהבה להיות בים בימים קייצים ולשחק מטקות, מסיבות ולמדה הדרכת פילאטיס. ב7.10 עבדה כברמנית במסיבת הנובה.

מעיריית רעננה נמסר: "עיריית רעננה אבלה ומרכינה ראש עם היוודע דבר מותו בשבי של אלמוג סרוסי ז"ל, שגופתו אותרה אמש והושבה ממנהרה תת קרקעית בעזה. אלמוג ז"ל, בן העיר רעננה, נחטף לעזה ממסיבת הנובה בשיא פריחתו, והוא בן 26 בלבד. אנו כואבים על מותו של אלמוג ז"ל ושל החטופים הנוספים שגופותיהם אותרו אמש בשבי. עיריית רעננה ותושבי העיר מחבקים את משפחתו של אלמוג ז"ל ומלווים אותה בשעתה הקשה. פרטים אודות הלווייתו של אלמוג ז"ל יועברו בהמשך. יהי זכרו ברוך".

בהמשך נמסר מהעירייה: "אלמוג סרוסי ז"ל, יובא למנוחות היום, יום א', 1.9.24, בשעה 17:00 בבית העלמין כפר נחמן רעננה. אלמוג ז"ל, בן ליגאל ונירה, ואח לעמית, להב ושקד, גדל והתחנך בעיר בבתי הספר הדר, בחטיבת רימון ובתיכון אביב, וחייו נגדעו באיבם לאחר שנחטף ב- 7.10 ממסיבת הנובה ונרצח באכזריות בשבי החמאס. אנו קוראים לתושבי העיר להגיע להלוויה ולחלוק כבוד אחרון לאלמוג ז"ל. השבעה תתקיים בגינת הסחלב רעננה (כניסה מרחוב הפעמונים 17) בשעות 9:00-13:00 ו- 16:00-21:00. יהי זכרו ברוך".

דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי, מסר בהצהרתו הבוקר: "הם נרצחו באכזריות זמן קצר לפני שהגענו אליהם. הם נחטפו חיים. הם אותרו במנהרה תת-קרקעית, במרחק קילומטר מאיפה שנמצא פרחאן קאדי. לא ידענו על מיקומם המדויק, פעלנו בזהירות יתרה לאחר איתור פרחאן בסמוך. לא ניתן לתאר במילים את מה שעובר על החטופים מאז ה-7.10. הבשורה הזו מטלטלת את כולנו".

יהי זכרם ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחות.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר