הבור העצום שנפער ברעננה ברחוב השרון, צילום דניאל בוז'נה
הבור העצום שנפער ברעננה ברחוב השרון, צילום דניאל בוז'נה

סרט אימה באמצע הלילה: צעיר בחופשה ממילואים נפל לבור עמוק שנפער ליד ביתו ברעננה

הצעיר הצליח למזלו להתקשר למוקד העירוני וחולץ על ידי כוחות הצלה: "לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם ילד קטן או איש מבוגר היו נופלים"

פורסם בתאריך: 20.10.24 08:50

מפחיד: צעיר בן 22 מרעננה, שהיה בסוף השבוע בחופשה משרות מילואים, נפל לבור עמוק שנפער בשטח מרוצף בצמוד לביתו, ברחוב השרון ברעננה. למזלו הצליח להתקשר למוקד העירוני ולהזעיק כוחות הצלה שחילצו אותו ופינו לטיפול רפואי. האירוע התרחש ב-01:00 בלילה שבין שישי לשבת.

הצעיר תיאר את הדרמה בשיחה עם צומת השרון: "אני בן 22 ומתגורר ברעננה. חזרתי באותו היום הביתה לסופ"ש מהמילואים. בדרכי הביתה בשעה כמעט 1:00 בלילה, פשוט המדרכה נפערה ונפלתי לתוך בור עצום. אני נפלתי בערך לעומק של 3 מטרים, אבל הבור היה בעומק של 6-7 מטרים לפחות. הייתי לבד, זה היה מאוד מבהיל, הרגשתי כאבים בכל הגוף, שריטות ושפשופים. במזל הטלפון שלי נפל ביחד איתי ואחרי כמה דקות מצאתי אותו. יצרתי קשר עם המוקד. לא יכולתי לצאת בעצמי בלי לגרום לבור לקרוס עוד יותר. אחרי רבע שעה כוחות של מד"א הגיעו, סייעו לי לצאת ופינו אותי באמבולנס למיון".

הצעיר המשיך ותיאר: "בשבת בוקר שחררו אותי מהמיון לחמישה ימי מחלה והמלצה ליטול משככי כאבים. עכשיו אני נמצא במנוחה בבית, מתאושש, עדיין יש לי כאבים בכל הגוף. למזלי הרב זה לא נגמר באסון. אני אדם בריא ולמזלי מצאתי את הטלפון ויכולתי להזעיק עזרה, אבל אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם ילד קטן יותר או איש מבוגר בלי טלפון היה נופל".

מעיריית רעננה נמסר: "מדובר בבור שנפער בשטח פרטי, ברחוב השרון בעיר, בסמוך למגרש בו מבוצעות עבודות תמ"א. עם התקבל הפנייה בנושא במוקד העירוני, הגיעו גורמי הביטחון לשטח באופן מיידי, וסייעו בחילוץ האדם שנפל לבור. במקביל הגיעו לאזור גורמי התשתיות ומהנדס העיר, שסגרו המתחם עד לסיום הטיפול במפגע על ידי מהנדס הפרויקט, בהתאם להנחיות מהנדס העיר".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר