הריסת הבניין ברחוב לוי אשכול 22 ברעננה צילום דרור אלמוג באדיבות ינוב
הריסת הבניין ברחוב לוי אשכול 22 ברעננה צילום דרור אלמוג באדיבות ינוב

הפרויקט יוצא לדרך: נהרס הבניין הוותיק ברחוב לוי אשכול. מה יבנו במקומו?

חברת ינוב הרסה את הבניין הוותיק ברחוב לוי אשכול ברעננה. ראש העירייה, חיים ברוידא: אנו מבינים את החשיבות של התחדשות עירונית, במודל החדש של הריסה ובנייה מחדש"

פורסם בתאריך: 3.9.24 07:51

חברת ינוב הרסה את הבניין הוותיק ברחוב לוי אשכול 22 ברעננה. במסגרת פרויקט התחדשות עירונית, החברה תבנה במקום בניין חדש בן 7 קומות ובו 28 דירות חדשות. בבניין הוותיק שנהרס היו 3 קומות ו-12 דירות. החברה קיימה אירוע הריסה והנחת אבן פינה בנוכחות ראש העירייה, חיים ברוידא, ובהשתתפות בעלי הדירות והנהלת החברה.

מדובר בפרויקט תמ"א 38/2 – הריסה ובנייה מחדש, במרכז העיר רעננה. תמהיל הדירות שמוצעות למכירה כולל דירות בנות 4 חדרים, 5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוז ופנטהאוז. על התכנון אחראי משרד שמיע אדריכלים.

א.סטודיו הדמיה לוי אשכול 22 רעננה, באדיבות ינוב

א.סטודיו, הדמיה לוי אשכול 22 רעננה, באדיבות ינוב

ברוידא אמר באירוע הנחת אבן הפינה: "כשחושבים מחוץ לקופסא, נוצרים פרויקטים איכותיים. כעיר מתקדמת ומתפתחת, אנו בעיריית רעננה מבינים את החשיבות של התחדשות עירונית, במודל החדש של הריסה ובנייה מחדש. כך התושבים יוכלו לגור בבתים חדשים בתכנון מודרני ומתקדם, עם ממ"דים שיגנו עליהם מרעידות אדמה ומאיומים ביטחוניים. רעננה מתחדשת ותמשיך להתחדש, נמשיך לעודד את חידוש העיר גם בשנים הבאות".

 

דויד קבסו, סמנכ"ל פיתוח עסקי ואחראי על תחום ההתחדשות העירונית בחברת ינוב: "רחוב לוי אשכול הוא רחוב שקט אך מרכזי ברעננה, אחד המיקומים המבוקשים ביותר בעיר, בסמוך לרחוב פרדס משותף המבוקש וגבעת חן, וחורשת היער הקטן. משני צדדיו של הפרויקט ישנם וילות ובתים פרטיים, וכמעט כל דירה בו נהנית מנוף פתוח לחזית ולעורף. לפרויקט נגישות תחבורתית מצוינת – קרבה לירידה לכביש 531, ומרחק הליכה קצר מרחוב אחוזה שבו שלל אמצעי תחבורה, וכן מוקדי מסחר, חינוך, תרבות ופנאי. הפרויקט מצטרף לפעילות ענפה של חברת ינוב באזור השרון כולו".

רגע לפני ההריסה, קיימה חברת ינוב בבניין הוותיק ברחוב לוי אשכול 22 תערוכת פופ אפ גרפיטי, בהשתתפות עשרות אמני גרפיטי מרחבי הארץ שציירו על קירות הבניין. התערוכה "RESTART".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר